سرویس و نگهداری آسانسور

در این بخش آگهی های مربوط به شرکت ها و متخصصین سرویس و نگهداری آسانسور در تمام ایران آورده شده است. با مشاهده هر آگهی می توانید برای دریافت جزییات و اطلاعات تماس وارد صفحه مورد نظر شوید. همچنین در ادامه برخی از مهمترین نکات و اطلاعات مربوط به قیمت، هزینه، حدود کار و شرایط و مقررات مرتبط با سرویس آسانسور شرح داده شده است.

لیست شرکت های سرویس آسانسور

در این صفحه لیست کاملی از شرکت های سرویس آسانسور آورده شده است. شما می توانید با مشاهده جزییات و تماس با شرکت های آگهی دهنده بهترین، متخصص ترین و با تجربه ترین شرکت ها را به بهترین قیمت پیدا کنید.

سرویس و نگهداری آسانسور

اهمیت سرویس و نگهداری آسانسور

امروزه نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه یکی از جنبه های مهم در بهره برداری از هر نوع ماشین، دستگاه و تجهیزات است. بدون شک این اهمیت در ارتباط با آسانسور به عنوان ماشینی دائمی که نقل و انتقال مسافرین را برعهده دارد چند برابر خواهد بود. به این دلیل است که در ارتباط با اهمیت سرویس نگهداری آسانسورها الزامات قانونی پیش بینی شده است. سرویس آسانسور باید حتما بصورت (ادواری) ماهیانه و توسط افراد واجد صلاحیت صورت گیرد. سرویسکار آسانسور این کار را مطابق با چک لیست های استاندارد صورت می دهد و اجزای گوناگون دستگاه را بازدید می کند. در صورت فقدان قرارداد سرویس و نگهداری معتبر، در صورت بروز حوادث مسئولیت برعهده مالکان یا مدیران ساختمان خواهد بود.

سرویس آسانسور شامل چیست؟

در فرایند سرویس آسانسور، اجزای متعددی مورد بازرسی و در صورت لزوم تعمیر قرار می گیرند. از اتصالات مکانیکی مانند پیچ و مهره ها، کفشک ها، وضعیت ریل، کابین و درب ها، تا بخش های نیروی محرکه (موتور آسانسور و متعلقات) و همچنین سیم بکسل ها، تابلو فرمان و تراول کابل آسانسور همه شامل این برنامه می شوند. در زمان سرویس چنانچه هر یک از قطعات یا عملکردهای آسانسور مشکلی مشاهده شود، نسبت به تعمیر یا تعویض قطعه اقدام می شود.

سرویس آسانسور

نصب و راه اندازی آسانسور

برای مشاهده همه شرکت های فعال در زمینه فروش، طراحی، نصب، راه اندازی و سرویس آسانسور، همچنین فروشندگان و شرکت های بازرگانی فعال در زمینه تامین قطعات آسانسور لینک زیر را دنبال کنید.

قیمت سرویس ماهیانه آسانسور

قیمت سرویس ماهیانه آسانسور، تابع مشخصات فنی دستگاه و نوع کاربری ساختمان است. در نرخنامه سندیکای آسانسور تعرفه های مشخصی برای انواع ساختمان با کاربری های متفاوت که از نظر ترافیک کاری دسته بندی می شوند درج شده است. 

هزینه سرویس آسانسور

هزینه های سرویس آسانسور دارای بخش هزینه ماهیانه ثابت، هزینه های سرویس موردی یا اضطراری و هزینه های جانبی مانند ایاب و ذهاب است. تعمیر آسانسور بصورت کامل (سرویس اورهال) مستلزم زمان و هزینه جداگانه است که با توجه به توافق طرفین و شرایط دستگاه تعیین می گردد.

هزینه سرویس آسانسورهای خاص، آسانسورهای هیدرولیک و دستگاه های صنعتی در نرخنامه سندیکای آسانسور پیش بینی نشده و با توافق طرفین مشخص می شود.

تعمیر آسانسور

تعرفه سرویس و نگهداری آسانسور

تعرفه سرویس  نگهداری آسانسور می تواند با توجه به نرخنامه مصوب سندیکای آسانسور و پله برقی ایران تعیین گردد. در این تعرفه که در لینک زیر می توانید بصورت کامل ملاحظه نمایید، حالت ها و وضعیت های گوناگون پیش بینی شده اند. به جز آسانسورهای خاص، برای انواع آسانسور با درب نیمه اتوماتیک، تمام اتوماتیک و تعداد ایستگاه ها و ظرفیت های گوناگون هزینه ماهیانه سرویس آسانسور طبق جداول سندیکا قابل محاسبه است.

سرویس و نگهداری آسانسور

شرکت سرویس و نگهداری آسانسور

شرکت سرویس و نگهداری باید دارای کادری با تجربه و متخصص باشد. ضمن اینکه داشتن پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور طبق قوانین الزامی است. سپردن کار سرویس آسانسور به افراد غیرمجاز یا فاقد تجربه و تخصص لازم نه تنها باعث افزایش هزینه ها، نارضایتی، خرابی های مکرر و … می شود بلکه ممکن است جان کاربران آسانسور را به خطر بیاندازد.

لیست شرکت های تعمیر و نگهداری آسانسور

در ابتدای این صفحه لیست شرکت های تعمیر و نگهداری آسانسور آورده شده است. شما می توانید اطلاعات تماس و توضیحات هر شرکت را با کلیلک روی آن مشاهده نمایید. برای مشاهده شرکت های بیشتر روی دکمه تمام آگهی ها کلیلک کنید. در آنجا میتوانید با جستجوی پیشرفته یا جستجو بر اساس مکان جغرافیای به نتایج بهتری دست یابید.

شرکت سرویس آسانسور

لیست شرکت های تعمیر و نگهداری آسانسور در ایران

سرویس و نگهداری آسانسور در تهران

سرویس و نگهداری آسانسور در کرج

سرویس و نگهداری آسانسور در اصفهان

سرویس و نگهداری آسانسور در شیراز

سرویس و نگهداری آسانسور در مشهد

شرکت آسانسور

سرویسکار آسانسور در تهران و دیگر شهرها

نه تنها بهتر است بلکه مطابق مقررات لازم است شرکت واحد صلاحیتی که برای سرویس نگهداری آسانسور انتخاب می شود در محل شهر یا استان مورد نظر واقع شده باشد. بدین ترتیب نباید برای آسانسور ساختمانی در اصفهان با شرکت سرویس و نگهداری در تهران قرارداد منعقد شود. سرویسکار محلی می تواند در مواقع اضطراری و با صرف هزینه های جانبی کمتر با سرعت بیشتری در محل مورد نظر حاضر شود.

تعمیر و نگهداری بالابر خانگی

بالابرهای خانگی درست مانند آسانسورهای مسافری باید تحت یک برنامه منظم و مدون سرویس ماهیانه قرار گیرند. در غیر اینصورت ایمنی و عملکرد دستگاه دارای ریسک بالایی خواهد بود. برای آشنایی با شرکت های فعال در زمینه بالابر خانگی و همچنین مطالب مفید و مهم در اینباره لینک زیر را کیلیک کنید.

سرویس نگهداری اسانسور

شرکت های قطعات آسانسور

تامین قطعات یدکی و مصرفی آسانسور یا تعویض تجهیزات مستلزم شناخت کافی از نوع، برند و مشخصات فنی است. برای آشنایی با تامین کنندگان و فروشندگان قطعات آسانسور در شهر خود وارد صفحه زیر شوید. در اینجا فعال ترین شرکت ها ی بازرگانی و فرشنده های قطعات آسانسور محصولات خود را معرفی می کنند.

پرسش های متداول در ارتباط با سرویس آسانسور

سرویس و نگهداری اسانسور، باید در چهارچوب یک قرارداد رسمی با شرکت واجد شرایط (دارای پروانه طراحی و مونتاژ) با زمان مشخص انجام شود.

قرارداد سرویس و نگهداری باید به مدت حداقل یکسال تقویمی برای انجام کار در فواصل زمانی یک ماهه (12 مرتبه سرویس) منعقد شود.

کسب و کار خود را معرفی کنید!

اگر در زمینه تخصصی این بخش از صنعت آسانسور، پله برقی و تجهیزات حمل و نقل صنعتی یا ساختمانی مشغول به فعالیت هستید، می توانید براحتی، بصورت کاملا رایگان محصولات یا خدمات خود را در سایت بالاتور ثبت کنید.