بالابر ساختمانی 500 کیلویی

در تهران ، تهران
    نام آگهی دهندهبالاکو
    استانتهران
    شهرتهران

بالابر ساختمانی ۵۰۰ کیلویی بالاکو

 

بالابر ساختمانی 500 کیلویی (ظرفیت 500 کیلوگرم) مصالح بر بالاکو با برق سه فاز و موتور 5.5 اسب عمل می کند. در این بالابر یک دستگاه الکتروموتور قدرتمند با پوسته چدنی و سیم پیچی سنگین که براحتی 500 کیلوگرم بار را جابجا می کند تعبیه شده است. همچنین گیربکسی نیرومند با سایز و تیپ متناسب با قدرت موتور و ظرفیت بالابر به موتور کوپل شده که میزان دقیق نیرو و سرعت مورد نیاز را تامین می کند.

بالابر ساختمانی 500 کیلویی

موتور بالابر ساختمانی 500 کیلویی

موتور بالابر ساختمانی 500 کیلویی بالاکو از نوع پرقدرت 1400 دور با کاور چدنی مرغوب انتخاب شده است. موتور بالابر سه فاز ساختمانی مورد استفاده در بالابر بالاکو از برترین بندهای سازنده الکتروموتور در اروپا، چین و ایران تامین  می شود. ولتاژ موتور 380 تا 400 ولت است و با فرکانس 50 هرتز عمل می کند. با توجه به گشتاور مورد نیاز الکتروموتور با سرعت گردش 1400 RPM مورد استفاده قرار گرفته است.

بالابر مصالح بر ساختمانی 500 کیلویی بالاکو یکی از بهترین بالابرهای ساختمانی موجود در بازار است که از ایمنی دوام و استحکام بالایی برخوردار می باشد.

گیربکس بالابر ساختمانی سه فاز 500 کیلویی

گیربکس بالابر بالاکو با ظرفیت 500 کیلوگرم از گیربکس های بالابر 200 کیلوگرم متفاوت است. گیربکس بالابر ساختمانی 500 کیلویی از نظر سایز، استحکام بدنه و پوسته، شفت و روتور قوی تر است. نوع گیربکس، حلزونی است و تیپ آن NF که توسط شرکت های معتبر سازنده گیربکس با استفاده از قطعات و مواد با کیفیت بالا و محاسبات دقیق ساخته می شود.

پایه ها و شاسی بالابر مصالح بر 500 کیلوگرمی

پایه های بالابر ساختمانی 500 کیلویی به تناسب ظرفیت بالاتر می بایست استحکام بیشتری داشته باشند. در بالابر ساختمانی مصالح بر بالاکو با ظرفیت 500 کیلوگرم، از پایه های بسیار محکم و مقاوم استفاده شده است. این پایه ها ضمت استحکام لازم در برابر نیروهای وارد شده به خوبی وزن بار، باکت، سیم بکسل و موتور و گیربکس و کالسکه را تحمل می کند. همچنین ساختار پایه ها به نحوی انتخاب شده تا به تعادل دستگاه کمک شود. البته برای پایداری دستگاه قبل از بهره برداری حتما باید از وزنه های تعادل یا اتصالات صلب مناسب استفاده شود. ولی در هر حال نوع پایه ها به صورتی طراحی شده تا به تعادل دستگاه در برابر گشتاورهای وارد شده کمک کند.

این صفحه صرفا جهت نمایش آگهی میباشد و سایت بالاتور هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در کسب و کارها یا معاملات شما ندارد.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران